29 Haziran 2017 Perşembe

Karman çorman bir post....


Allahım sen konuyu biliyorsun...Bir mucize olsun....


Buna da bayılıyorum :)


Baba!



Kesinlikle!!!


Son izlediklerimin ilki 'Küçük Esnaf' itiraf edeyim böyle olacağını düşünmemiştim , eğlenceli bir filmdi.Yeniden ön yargılarımı gözden geçirdim...


Bu filmi de çok beğendim....


Daha öncede izlemiştim harika bir film!! Türkçe 'Kör nokta' olarak çevrilmiş...Anne-Baba-Öğretmen mutlaka izlemeli....


'Tedavi' acayip ters köşe bir film, çok beğendim....


Bu da içimden gelen!!!

NOT: Yukarıdaki Fotoğraflar netten


Çocuğum düzeltin şu odanızı...


O kadar sıcak ki....Uyuma şekilleri değişti sıcaktan....


Evi temizle toparla hoop gitme vakti gelsin...Bir sürü üretim planı yine eve dönüş hayallerine kaldı :(


Meraklılar iş başında...Bir de biri bir şey yapınca diğeri de devamını getiriyo....


Biz cümbür cemaat tatile gidiyoruz. Dönüşte görüşmek dileğiyle.... Allah'a emanet olun...













4 yorum:

Fatma ÜZMEZ dedi ki...

iyi tatiller, iyi eğlenceler....

Ozlemnitta dedi ki...

İyi Tatiller :)))))

tülin dedi ki...

İyi tatilleeer !

Atolyekedi dedi ki...

Fatma ÜZMEZ, çok teşekkür ederiz :)

Ozlemnitta, çok teşekkür ederiz :)

Tülin, çok teşekkürler!! :)